Strona internetowa gov.pl

W trosce o zdrowie mieszkańców oraz pracowników Urzędu, w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 i kolejnymi obostrzeniami nakładanymi przez Ministra Zdrowia przypominamy, że od 17 marca do odwołania zamknięty jest swobodny dostęp do budynku i biur Urzędu Gminy Suchy Las. Urzędnicy nadal jednak pracują, ciągłość działania jest zachowana, służby są w pełnej gotowości.

Wszelkie możliwe sprawy prosimy załatwiać drogą elektroniczną. Zachęcamy do korzystania z przyjaznej strony www.gov.pl/ odnośnik Mój Gov, gdzie po zalogowaniu się za pomocą profilu zaufanego, można złożyć formalny wniosek do tutejszego Urzędu korzystając z dedykowanych formularzy.
Osoby nieposiadające profilu zaufanego mogą go założyć za pośrednictwem bankowości elektronicznej.

W przypadku pytań lub chęci uzyskania informacji na temat danego rodzaju spraw można kontaktować się z urzędnikami pod numerami telefonów podanymi w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce Urząd Gminy Suchy Las/ Wydziały, Referaty, Samodzielne stanowiska. Informacji o sprawach i właściwych osobach do ich załatwienia udziela również Biuro Obsługi Interesanta pod numerem telefonu 61-8926-250.

Osoby preferujące kontakt „papierowy” prosimy o wysłanie listu lub złożenie pisma w skrzynce umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu przy ul. Szkolnej 13.

Z uwagi na sytuację epidemiologiczną i podjęte środki ostrożności, osoby, które otrzymują informację z systemu o możliwości odbioru dowodu osobistego, a nie jest to sprawa pilna, proszone są o odłożenie tej czynności na bezpieczniejszy dla obu stron czas.

Sprawą wymagającą osobistego załatwienia jest zgłoszenie zgonu. Kierownik USC jest dostępny pod numerem 61-8926-277, w poniższych godzinach pracy Urzędu Gminy Suchy Las.

Powyższymi kanałami jesteśmy dla Państwa dostępni:
poniedziałek-czwartek: 8.00-15.00
piątek: 8.00-13.00

Mając nadzieję ujrzeć Państwa wkrótce osobiście i w dobrym zdrowiu prosimy póki co: #zostańwdomu.

wydrukuj wydrukuj