Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego Starosty Poznańskiego informuje, że ze względu na pogarszającą się sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich, została podjęta decyzja o wstrzymaniu do 6 listopada br. bezpośredniej obsługi klientów w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu.
Wnioski o wydanie orzeczenia, karty parkingowe i legitymacje, odwołania od decyzji, uzupełnienia dokumentacji oraz pozostałe dokumenty dotyczące spraw prowadzonych przez Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności należy przesyłać za pośrednictwem poczty.
W sprawach pilnych i ewentualnych pytań należy kontaktować się mailowo lub telefonicznie pod numerami:
- 61 8410-704,
- 61 8410-705,
- 61 8410-706,
- e-mail: [email protected]
Aktualne informacje: www.powiat.poznan.pl, www.bip.powiat.poznan.pl