Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego Starosty Poznańskiego informuje, że ze względu na pogarszającą się sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich, została podjęta decyzja o znacznym ograniczeniu od poniedziałku tj. 2 listopada br., do odwołania, bezpośredniej obsługi klientów w Wydziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
Aby zapewnić właściwą i terminową realizację spraw prowadzonych przez Wydział, uruchomione zostają następujące formy kontaktu:
- telefoniczny w sprawach toczących się (podanie numeru sprawy, bieżące informacje na temat podjętych czynności ) z sekretariatem Wydziału pod numerami telefonów: 61 8410 504, 61 8410 549, 61 8410 550, 61 22 28 851, 61 8410 517;
- telefoniczny w sprawach załatwionych i zakończonych lub dotyczących dziennika budowy pod numerami telefonów: 61 8410 702, 61 8410 728, 61 8410 513;
- telefoniczny z inspektorami prowadzącymi postępowania administracyjne w godzinach 11.00 – 14.00 pod dotychczasowymi numerami telefonów;
- osobisty, pozwalający stronom na udział w postępowaniu administracyjnym poprzez zapoznanie się z aktami sprawy po uzgodnieniu z osobą prowadzącą postępowanie, konkretnego terminu wizyty w Starostwie Powiatowym w Poznaniu.
Zachęcamy mieszkańców do kontaktu telefonicznego, mailowego pod adresem [email protected], poprzez epuap oraz za pośrednictwem tradycyjnej poczty.
Na stronach: www.bip.powiat.poznan.pl oraz www.powiat.poznan.pl zamieszczane są bieżące komunikaty dotyczące podejmowanych działań, a także wprowadzonych w Starostwie Powiatowym w Poznaniu zasad bezpieczeństwa, do których wszyscy muszą się bezwzględnie stosować. Odmowa zastosowania się do wskazanych wytycznych, skutkować będzie niewpuszczeniem klienta do budynku starostwa.