Gmina Suchy Las zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do składania ofert realizacji zadania publicznego w trybie procedury uproszczonej art. 19a ustawy zwanej potocznie tzw. małymi grantami.
Zadanie polegać będzie na organizacji półkolonii w okresie ferii szkolnych w dniach 30.01.2023 r. – 12.02.2023 r. dla dzieci i młodzieży mieszkających na terenie gminy Suchy Las.
Łączna kwota środków finansowych przeznaczonych na dotację dla zadania to 54 000,00 zł.
Zadania powinny być realizowane na obszarze wszystkich miejscowości (jednostek pomocniczych) gminy Suchy Las:
- Suchy Las, Suchy Las-Wschód, Jelonek, Złotniki-Osiedle, Złotniki-Wieś, Osiedle Grzybowe, Złotkowo;
- Chludowo, Golęczewo, Zielątkowo;
- Biedrusko.
Kwota dofinansowania z Gminy na jednego uczestnika zadania wynosi do 300,00 zł.
Maksymalna kwota odpłatności dla uczestnika zadania może wynieść 250,00 zł.
Każda organizacja pozarządowa może ubiegać się na dofinansowanie tylko na jeden termin (turnus) dla maksymalnie 30 uczestników półkolonii.
Gmina Suchy Las proponuje realizację zadań w następującym zakresie:
- okres prowadzenia zajęć, codziennie przez jeden tydzień (turnus-5 dni), pomiędzy 30.01.2023-12.02.2023 r., w godz. 8.00-16.00,
- zapewnienie właściwej opieki uczestnikom półkolonii,
- zapewnienie codziennie ciepłego posiłku,
- organizacja zajęć sportowych, kulturalnych, integracyjnych itd.
Oferty zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 1do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu ds. pożytku publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie uproszczonego wzoru oferty i uproszczonego sprawozdania z realizacji zadania publicznego (Dz.U. z 2018 r., poz. 2055), należy składać w formie pisemnej najpóźniej do dnia 19 grudnia 2022 r. w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las.