flood 3072471 1280 e1707300198768 785x350 - Zgłaszanie podtopień/zalania terenów rolnych - AKTUALIZACJA 13.02.2024

AKTUALIZACJA: Z dniem 13 lutego 2024 r. WCZK zniósł obowiązek raportowania podtopień na obszarach rolnych.

Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego Starosty Poznańskiego poinformowało o wprowadzonym przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi obowiązku raportowania zjawiska podtopień występujących na obszarach rolnych. Okres raportowania przez gminę (2x w tygodniu): od 1 lutego 2024 r. do odwołania.

W związku z powyższym prosimy o niezwłoczne zgłaszanie podtopień/zalania przez właściciela obszarów rolnych (podając szacunkową powierzchnię zalania użytków rolnych) lub terenów, na których służby prowadziły interwencje związane z podtopieniem.

Informację należy przekazywać do Urzędu Gminy Suchy Las na adres mailowy: [email protected] lub telefonicznie: (61) 8926-283.

wydrukuj wydrukuj